چراغ تونلی آسانسور
نوشته شده توسط : آسانسورچی

نصب پریز آسانسور

یکی از نکاتی که در نصب چراغ تونلی آسانسور حائز اهمیت است : این است که در ارتفاع ۵۰ سانتی متر مانده به کف چاهک آسانسور هم آخرین چراغ نصب می گردد.نصب پریز آسانسور در کنار این چراغ انجام می گیرد.سرخط این پریز بایستی از سرخط روشنایی ها جدا باشد تا زمانی که کلید چراغ ها در حالت خاموش قرار میگیرد، برق این پریز قطع نشود.

این پریز بعداً برای سرویس و بازبینی ماهیانه آسانسور مورد استفاده قرار گیرد و نصب آن الزامی است.گفتنی است : در هر دو طبقه حداقل بایستی از یک چراغ تونلی استفاده گردد.

چراغ تونلی آسانسور

همانطور که گفته شد : چراغ تونلی آسانسور در اخرین مرحله از عملیات نصب ، مورد استفاده قرار می گیرد.وظیفه این چراغ تامین روشنایی چاهک آسانسور است.بهترین فاصله برای نصب چراغ های تونلی از هم به فاصله ۵ متری است.

نصاب آسانسور بایستی به در فاصله هر دو طبقه حداقل از یک چراغ تونلی استفاده نماید.و برای تامین برق آن از کابل ۴*۱ یا کابل ۲*۱ استفاده نماید.شما می توانید : قیمت انواع قطعات آسانسور را از بازرگانی رایا استعلام نمایید.و با قیمت روز قطعات آشنا شوید.

استفاده از چراغ تونلی در کنار ریل وزنه

بهتر است : چراغ تونلی آسانسور در کنار ریل وزنه تعادل یا همان ریل تی۵ ، مورد استفاده قرار گیرد.در این صورت مزاحمتی برای سایر قطعات آسانسور نخواهد داشت.برخی از نصابان در هر طبقه از یک چراغ تونلی استفاده می نمایند.که طبق استاندارد نیازی به این امر نیست





:: برچسب‌ها: چراغ تونلی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: